سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با مطالعه ی این مقاله از پیش بینی قیمت تتر مطلع شوید

چگونه آینده ارز های دیجیتال را می توان پیش بینی کرد ؟

دنیای ارزهای دیجیتال این روزها تب و تاب خاصی دارد، تمامی کاربران بازار ارز های دیجیتال سرمایه خود را در بازار های ارز هایی دیجیتال به خرید و فروش رمز  ارزها می پردازند که پیش بینی ارز های دیجیتال برای آنها بسیار پر اهمیت بوده و این کار ساده نبوده و در برخی موارد غیر ممکن و غیر قابل پیش بینی می باشد اما برخی کاربران و سایت ها توسط تحلیل های ارز های دیجیتال می توانند این پیش بینی را انجام دهند اما باز هم در برخی موارد اتفاقاتی غیر قابل پیش بینی رخ می دهد که باعث تغییر روند صعودی یا نزولی یک ارز دیجیتال می شود . اما بحث مورد نظر ما در ارتباط با ارز دیجیتال تتر می باشد که آینده ی این ارز دیجیتال چگونه خواهد بود ارز دیجیتال تتر از جمله ارز های دیجیتال استیبل می باشد . تتر سومین رمزارزی که بررسی آن در این گزارش خواهیم پرداخت، ارز دیجیتال تتر با نماد اختصاری USDT است و پشتوانه آن فیات دلار آمریکا و یورو اروپاست. این ارز به عنوان بهترین استیبل کوین بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود و قیمت آن به صورت مستقیم به ارزش پول‌های فیات بستگی دارد. تتر باعث شده تا تبادلات مالی از یک کشور به کشور دیگر با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن صورت بگیرد. از این رو برای چند سال آینده نیز پیش‌ بینی می‍‌شود که این روند باثبات همچنان ادامه داشته باشد. ارز دیجیتال تتر از جمله ارز هایی است که دچار نوسانات نمی شود و قیمت آن همیشه ثابت بوده و معادل 1 دلار آمریکا می باشد در برخی از مواقع این ارز دچار تغییرات می شود که بسیار کم بوده و در بیشتر مواقع ثابت می باشد و این تغییرات و نوسانات به دلیل عرضه و تقاضا می باشد که تاثیر مستقیم روی این ارز دیجیتال دارد. اما به جز این مورد (عرضه و تقاضا) مواردی دیگر نیز بر قیمت این ارز دیجیتتال نیز تاثیر گذار می باشد که نسباتا تاثیره کم تری بر روی  آن دارد که می توان به مواردی از جمله :

مسائل قانونی و محدودیت‌ها :

 از دیگر مواردی که روی قیمت رمزارزها تاثیر زیادی دارد، مسائل قانونی و مربوط به دولت‌ های مختلف است که می‌تواند بر قیمت ها تأثیر بگذارد؛ برای مثال اگر یک دولت درباره‌ قوانین دارایی و مالیات سخت‌ گیر باشد، مخفی کردن دارایی‌ها با استفاده از ارزهای دیجیتال تبدیل به اقدامی رایج می‌شود و این خود باعث تغییر در قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌شود، زیرا تقاضا برای آنها بیشتر خواهد شد؛ اقدامات قانونی مثبت برای یک ارز دیجیتال مانند رسمی کردن آنها به عنوان ارز یک کشور، می‌تواند اثرات مثبتی در قیمت داشته باشد؛ در حالی که ممنوعیت ارزهای دیجیتال نیز توسط یک یا چند کشور می‌تواند اثرات منفی از خود در روند قیمت های بازار برجای بگذارد.

دنبال کردن سلبریتی های بازار کریپتوکارنسی:

 یکی از عواملی که تاثیر بالایی در بالا و پایین شدن قیمت رمزارزهای دیجیتالی دارد، دنبال کردن افراد سلبریتی و فعال در این حوزه از جمله ایلان ماسک و جاستین سان و بنیان گذاران ارزهای اتریوم و لایت کوین و صرافی بایننس میباشد. این افراد در شبکه های اجتماعی مختلف به ویژه توییتر بسیار فعال بوده و توییت هایی که مرتبط با بازار رمزارزها منتشر میکنند معمولا تاثیر زیادی در قیمت ارزهای دیجیتالی مختلف بازار کریپتوکارنسی دارد.


پیش بینی قیمت تتر 

ما قصد داریم در این مقالعه در ارتباط با پیش بینی آینده قیمت تتر برای شما مطالبی را شرح دهیم ، ارز دیجیتال تتر از جمله رمز ارز هایی است که بسیاری از افراد به خرید و فروش آن می پردازند، تتر از جمله رمز ارز هایی است که به عنوان بهترین استیبل کوین شناخته می شود . تتر با نماد USDT شناخته می شود همان طور که در بخش بالا گفته شد این ارز دیجیتال به دلیل اینکه جزو استیبل کوین ها می باشد دارای ثبات بالایی بوده و دچار تغییرات زیادی نخواهد شد و تمامی عوامل که در بالا ذکر شد تاثیر بالایی در قیمت این ارز دیجیتال نداشته و برای حفظ سرمایه در بازار های ارز دیجیتال بسیار مناسب می باشد و می توان گفت که این ارز دیجیتال دارای آینده ی درخشانی بوده و هم اکنون نیز از جمله رمز ارز های محبوب به شمار می رود .

 

پیش بینی قیمت تتر و تاثیر آن بر روی دیگر ارز های دیجیتال 

تتر (Tether)، این ارز دیجیتال پایدار یا Stable Coin که مهمترین ویژگی آن این است که از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال محفوظ می‌باشد، در اصل به عنوان ابزاری برای کنترل عدم پایداری قیمت در معاملات رمز ارزها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این ترتیب این ارز دیجیتال بلاک چین محور هم از امکانات ارزهای دیجیتال بهره‌مند است و هم مشابه ارزهای رایج فیزیکی، فاقد نوسانات قیمت رمز ارزها می‌باشد و قیمت نسبتاً ثابتی دارد. دلیل این که تتر دچار نوسان قیمت سایر رمز ارزها نمی‌شود، این است که این ارز دیجیتال توسط ارزهای فیات (از جمله دلار، یورو و ین) پشتیبانی می‌شود. در نتیجه، برخلاف رمز ارزهایی مانند بیت‌کوین یا اتریوم، ارزش آن بسته به قیمت ارزی که پشتوانه آن است افزایش یا کاهش می‌یابد.با بررسی دوره‌های زمانی مشخصی در تاریخچه قیمت بیت کوین می‌توان دید که قیمت بیت کوین همزمان با ایجاد توکن‌های تتر و عرضه آنها، افزایش یافته است. این ارتباط و همبستگی، بین قیمت بیت کوین و ایجاد توکن‌های تتر، برای اولین بار در سال 2017 و زمانی که عرضه تتر به صورت میلیونی انجام شد، فاش شد.اما در سال 2018، دوره‌های مشخص دیگری نیز دیده شد که با تاثیر عملکرد تتر بر قیمت بیت کوین مطابقت داشت. یکی از کاربران فعال ارزهای دیجیتال در صفحه توییتر خود (elias.eth) توییتی منتشر کرد که رابطه بین بازگشت سرمایه در بیت کوین و عرضه تتر را نشان می‌داد.

پیش بینی قیمت تتر در ایران 

قیمت تتر در ایران با دیگر کشورها بسیار متفاوت است و علت تفاوت قیمت تتر به دلیل نوع خرید آن می باشد که اگر تتر را داخل کشور خریداری کنیم قیمت کم تری نسبط به خرید تتر از خارج کشور دارد و دلیل این موضوع هم وجود دلار حواله برای خرید ارز دیجیتال تتر از خارج از کشور می باشد . زیرا برای خرید تتر از خارج از ایران باید از دلار حواله استفاده کرد که قیمت آن بالاتر از دلار معمولی می باشد ، در کل قیمت تتر در ایران از نوسانات بیشتری برخوردار هست و آن هم به دلیل بالا رفتن قیمت دلار می باشد . در مجموع ارز دیجیتال تتر از جمله رمز ارزهایی است که دارای آینده ی خوبی بوده و افراد بسیاری به خرید و فروش این ارز دیجیتال پرداخته اند . از آن جایی تتر یک ارز دیجیتال استیبل می باشد به خوبی در بازارهای ارز دیجیتال قرار گرفته است و از آینده ی بسیار خوبی بر خوردار است .تمامی افرادی که در بازارهای ارز دیجیتال فعالیت دارند برای حفظ سرمایه خود در برابر نوسانات پس از فروش ارز های دیجیتالی هم چون بیت کوین ، لایت کوین و ... آن ها را به ارز دیجیتال تتر تبدیل می کنند تا سرمایه آن ها از نوسانات بازار در امان باشد بنابر این با توجه به این مسائل می توان گفت که آینده ی ارز دیجیتال تتر بسیار خوب می باشد و می توان با خیال راحت و آسوده در آن سرمایه گذاری کرد .

پیش بینی آینده ارز دیجیتال تتر 

اگرچه مناقشات تتر مرتفع شده، اما حقیقت در مورد این جنجال‌ها هرگز فاش نشده است. با این حال، صنعت رمزارز با سرعت به جلو حرکت کرده و تتر هنوز هم یک برند مهم آن به حساب می‌آید. بنابراین، تردیدی نیست که تتر همچنان بزرگترین استیبل کوین جهان بوده و یک گزینه قابل اعتماد برای سرمایه گذاران باشد. بدون شک سرمایه‌گذاری روی تتر (USDT) یکی از پیشنهادهایی است که کاربران حرفه‌‌‌ای از کنار آن به ‌راحتی عبور نمی‌‌‌کنند و  تتر نیز جزو ارز های دیجیتال معتبر خواهد ماند علاوه بر آن تا زمانی که تتر روی بلاکچین کنونی یا سیاست‌‌‌های خود تغییری اعمال نکند، قیمت آن تغییر چندانی نخواهد کرد. اما ممکن است زمانی برسد که گردانندگان تتر تصمیم به ایجاد تغییر در شیوه استخراج تتر بگیرند.پیش بینی آینده ارز دیجیتال تتر فقط مختص به قیمت آن نیست. به عنوان مثال می‌‌‌توان در مورد سودآوری آن در بازه‌‌‌های زمانی متفاوت طرح مسأله کرد. بنابر این ارز دیجیتال تتر از جمله معتبر ترین استیبل کوین ها است که می توانید سرمایه خود را از طریق آن نگهداری نمایید و یا دیگر ارز های دیجیتال خود را بعد از فروش به تتر تبدیل کنید.